Eskilstuna

Dagen efter Malin & Peters bröllop så följde jag med Martin & Erica till Eskilstuna och spenderade en vecka där. Det var en vecka fylld av mycket morgonmys med Oliver och allmänt häng med Martin & Erica. Elvira kom även hem de sista dagarn jag var där och de är alltid kul :)
Under tiden jag var där så firade jag Olivers 1-års dag i efterskott eftersom jag inte var hemma när han fyllde år den 8e december. Han fick bland annat ett par Lila/Svarta Nike Air jordans av mig och den lurviga mössan som är med på en av bilderna. Utöver de fick han lite andra kläder :)

Kommentera

