Still Alive

Här har det varit väldigt tyst på väldigt länge. Men jag lever! Har inte blivit att jag uppdaterat då jag flyttat hem och inte kännt samma behov. Men för ens egen skull så tänker jag börja igen. Och man kan ju få lite mer sagt än när man lägger upp bilder på facebook.
I början av året blev det mycket häng med barnen och i Eskilstuna men sen fick jag jobb. Två jobb. Då blev det mindre häng där.
Är kvar som vikarie på Ekonoimistäd och jobbar även för Coor på sjukhuset. Båda jobben funkar väldigt bra ihop och de är båda väldigt flexibla till att jag ska kunna jobba båda jobben och inte behöva hålla mig till ett. I sommar kommer jag ha 2 dagar ledigt och minst 3 dagar i veckan jobbar jag 06-22. Det blir inte mycket fritid, men det blir pengar! Och varenda krona behövs inför universitet igen.

För några veckor sen så åkte Jag med mamma, syskonen, respektive, syskonbarn, moster och kusinbarn till Astrid Lindgrens Värld. De va kul att få spendera tid med familjen, och speciellt att få träffa moster Ritva som man inte ser speciellt ofta.

Midsommar spenderades med vänner och trots det dåliga vädret blev det bra ändå. Lunch på hotellet och sedan fest hos J&F.

Söndagen efter midsommar gick jag med Challe & Vickan på Jurassic World. Bra film! Dock lite besviken över att Chris Pratt inte va utan tröja EN ENDA GÅNG.

Och i början på veckan så åkte jag till Eskilstuna och hälsade på brorsan med familj. På tisdagen så åkte Jag, Martin, Erica & Alex till STockholm för att kolla på Hollywood Undead på Gröna Lund, de va bra skit!

Nu blir det mycket jobb de kommande veckorna och inte alls mycket fritid som sagt. Men de jag har planerat är ett besök hos frisören, ett besök på kolmården och en kryssning med familjen då pappa fyller 60 och hans sambo har fyllt 50. Den 17 augusti blir mitt första riktiga break från allt jobb. Då kommer min vänn Jane från Minnesota och hälsar på mig i 3 veckor!

3 comments

Kommentera

