Lördags Ledigt

Förutom ett kort jobb på morgonen så var jag i princip ledig i lördags, och med de så skulle jag inte sitta inne, speciellt intenär de va 28 grader och sol ute. Så vid lunch så gick jag, Challe & Vickan ut till Tornby, vi stannade till på Hjärta & Hjärta som öppnat nytt, men fanns inget att ha där. Ute i tornby köpte jag mig en ny keps och en tröja. Båda stod det LA på, konstigt att jag ville ha dem va?
Ute på tornyb så träffade vi Burken, Hulken, Jesper & Melissa och käkade ihop på Chili. Jag, Vickan & Challe gick runt i affärer en stund till innan vi traskade tillbaka till stanoch hem till Challe & Vickan. Efter en stund så kom From dit med massa olika oster och kött och korv såvi satt och småkäkade under kvällen och spelade Cards Against Humanity. Vickan vann helt klart med bäst kort av kvällen (se bild nedan). Efter att vi varit hemma hos dem ett tag så drog vi ner till Hotellet, som gamla goda tider, där en hel del folk hängde. Lång och trevlig dag blev det och va hemma runt 2-3 på natten :)

Kommentera

