Hår

I måndags var det äntligen dags för ett välbehövt besök hos Hårateljén. Vanligtvis klipper jag mig bara men denna gång valde jag även att slänga i lite färg. Malin brukar färga mitt hår, men när jag nu skulle ha mer än en färg så kände jag att jag hellre gjorde det hos Tojan. Klippte även bara av ungefär 5cm, trodde det skulle bli mer men tydligen har mitt hår hållt sig väldigt bra sen jag klippte de förra sommaren. Hade en bild med mig om hur jag ville ha de, men tojan ändrade lite så som hon kände skulle bli bättre på mig, och de hade hon säkert rätt i. Blev toknöjd!

11701119_10152925272087344_6476143093938385282_n

Kommentera

