40 dagar till frihet!

om 40 dagar tar jag studenten.
Under dessa 40 dagar går ja cirka 17 dagar i skolan eller något i den stilen. Efter betygen är satta är det knappast mycket att göra.
Och det är dessutom bara 34 dagar kvar tills jag tar på mig en klänning som jag och många andra aldrig trodde jag skulle göra, med skor jag aldrig trodde jag skulle ha på mig och smink osv som jag heller aldrig trodde skulle sitta på mitt fejs. Men de händer iaf och jag ska dansa bal.

Under dessa 40 dagar, dock bara typ 3 tills betygen sätts, har jag mycket att göra.
Let me show ya a list;

Författarpresentation, muntlig och skriftlig.
Lämna in CV som jag visst glömt.
Kinesiska prov
Självpresentation i Kinesiskan
Skrivuppgifter i Kinesiska.
Religionsuppsats som ska fixas och lämnas in, oppsie.
Muntlig presentation om sekter
Seminarium om sekter
Uppsats om jämnställdhet i samhällskunskap (missade provet så får skriva istället, buhu)
Uppsats om orsaker till kriminalitet
Specialidrottsprov

someone please kills me slowly.
Ja de är väll bara att sätta igång, tänkte bara dela med mig av hur mycket jag älskar skolan just nu :)

byebye life de kommande fyra veckorna ..


Lämna en kommentar