Trouble With The Curve

Det har varit en väldigt lång skolvecka som jag bra försökt att ta mig igenom. Idag tog jag mig en ledig dag för att få lite ro från skolarbete även om det låg där i bakhuvudet att jag måste göra det. Började dagen med att gå lite ärenden på stan och sedan leta efter födelsedagspresenter till min bror som fyller om nån månad och några dagar, ska ju skicka hem de så måste hitta i god tid! Men slutade med att jag köpte en liten Iron Man Bobble Head till mig själv istället.Något ska jag nog kunna hitta till honom!
Sedan blev det allmänt ta de lugnt och glo på datorskärmen tills klockan blev strax innan 19 då jag begav mig bort till biografen på 3rd Street Promenade. Köpte mig en biljett för att se Trouble With The Curve. En film med Clint Eastwood och Justin Timberlake. Mycket bra tycker jag! Handlar om baseball och sen är den en drama. Tror att även om man kanske inte gillar baseball så är det en sevärd film! Och Clint Eastwood börjar ju bli väldigt gammal! 82 år är han nu tydligen. Sedan är jag svag för filmer med Justin Timberlake, aldrig besviken men han som skådespelare! Glad att han blev skådis efter sin artistkarriär!

Fick även hem min All Time Low biljett igår. Glad Tjej!
På måndag bör min JAGK t-shirt komma på posten, JAGK är ett klädmärke av Jack Barakat i All Time Low. Och på tisdag släpps All Time Lows nya skiva Don’t Panic. Bra skit! All Time Low dagar så de skriker om det! Skivan går redan på repeat sedan de släppte streamen på youtube!

Veckan som kommer ska jag försöka få lite ordning på skolarbete och allmänt livet. Var lite less på hur mycket skolarbete jag hade och att jag inte kunna prestera mitt bästa i ämnena eftersom jag hade massa uppgifter att bolla mellan på en och samma gång. Det var svårt att lägga all fokus på en uppgift. MEN har börjat få undan lite, och på tisdag har jag min presentation i Media, så de är en stor uppgift ur vägen.
Hoppas denna vecka som kommer går betydligt bättre. Ska försöka komma ut och ta lite bilder med. Vet dock inte på vad. Kanske borde utforska något nytt område när jag har tid.

En kommentar

Lämna en kommentar